יום ראשון, 9 באפריל 2023

יצאנו למחות


אז נתחיל מהסוף, כמו שאומר גורם אנונימי במשפחתנו: "לא באמת יצאנו למחות, בגלל שהלכנו לפני שההפגנה התחילה".
איך הגענו למצב הזה?
ובכן, אותו גורם אנונימי לא אוהב ללכת לישון מאוחר מדי.
אז הבטחתי לו שנגיע הביתה עד שבע. לא אמור להיות בעיה, כי ההפגנה מתחילה בחמש.
אז יצאנו מהבית בשעה שתיים וחצי.
עם כל מיני עיכובים הגענו לחיפה קצת לפני ארבע.
הלכנו לגן יוכבד.
ראינו את גן הילדים שאחותי הלכה אליו (אין לי מושג מה יש שם עכשיו).
ראינו את הבנק שלי ממזמן (יש שם עכשיו סוג של סופר).
אכלנו בקונדיטוריה מדהימה (סילבה).
הגענו להפגנה הרבה לפני כולם, והאמת שגם הלכנו לפני כולם.
היה כיף.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אריאל (הורביץ) ואני

תמונה: צילום שלי מההופעה במצפה רביבים, קיץ 2022 אפתח בהתנצלות: אני לא באמת מכיר את אריאל הורוביץ, ואף פעם לא שוחחנו באופן אישי. מה שכן הייתי...