יום שלישי, 27 בפברואר 2024

אריאל (הורביץ) ואני

תמונה: צילום שלי מההופעה במצפה רביבים, קיץ 2022

אפתח בהתנצלות: אני לא באמת מכיר את אריאל הורוביץ, ואף פעם לא שוחחנו באופן אישי. מה שכן הייתי בהופעה אינטימית שלו במכון הרטמן בחנוכה לפני איזה שמונה שנים, והרגשתי שאני ממש מבין מה הוא אומר על החיים שלו, והחיים שלי, והחיים של כולנו כאן במדינה.
אבל זה לא מה שאני רוצה לדבר עליו כאן.
אריאל הורביץ הוא שותף במיזם שנקרא 'מקור רוק', שבו קבוצה של תלמידים, תיכוניסטים או מבוגרים, נפגשים עם אומנים ויוצרים שירים בהשפעת מקורות יהודיים. עוד כשגרנו בבאר שבע רציתי להשתתף בחוג כזה, ולא הצלחתי למצוא קבוצה, ועל כן מאוד שמחתי כשנפתחה קבוצה כזאת ברמת נגב, אבל לצערי גם בה לא הצלחתי להשתלב. 
מה שכן, הכרתי הרבה מחברי הקבוצה ממדרשת בן גוריון, ועל כן באתי למופע הסיום של הקבוצה ביולי 2022 במצפה רביבים. ההופעה הייתה מעולה! זו הייתה סגירה מושלמת לתקופת הדרום בחיי. מי שמאוד תרם להנאה שלי מן ההופעה הוא חברי ממצפה רמון - תומר ביטון. הוא מוזיקאי, ואומן רב תחומי, והיה מאוד כיף לשיר אתו שירים של חמי רודנר בצרחות. 
ואז עברנו לצפון, וגרנו בכפר ורדים בשנה שעברה, והשנה עברנו למעלות, ואני עברתי לאורט מעלות, והתחילה המלחמה. הדברים ידועים. 
מתישהו, לפני בערך חודש, הגיעו לבית הספר שלנו מן המיזם 'כולולם', ושרנו ביחד את השיר 'כמו רקפות' של אריאל הורביץ. הרגשתי שאריאל הורביץ מלווה אותי גם בדרכי החדשה בצפון.
תודה לך אריאל!
וידאו: מתוך ההפקה של 'כולולם'

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אריאל (הורביץ) ואני

תמונה: צילום שלי מההופעה במצפה רביבים, קיץ 2022 אפתח בהתנצלות: אני לא באמת מכיר את אריאל הורוביץ, ואף פעם לא שוחחנו באופן אישי. מה שכן הייתי...