יום שישי, 1 בספטמבר 2023

דווקא עכשיו חופשה בנהריה


אז במשך כשלושה שבועות, מסוף חודש יולי, ועד אמצע אוגוסט נדדנו בארץ.
היינו בתהליך של מעבר דירה, מדירה שכורה בכפר ורדים, לדירה שקנינו במעלות.
נכנסנו לדירה החדשה לפני קצת יותר משבועיים, וזו הרפתקה מסוג אחר, שעליה אספר בפעם אחרת.
עכשיו אני רוצה לספר על החופשה בנהרייה.
האמת שהיינו בנהריה פעמיים במשך שלושת השבועות של הנדודים.
בפעם הראשונה עם הילדים תומר ולולון, ובפעם השנייה רק שנינו.
בשתי הפעמים שהינו במלון געתון, שהוא לדעתנו מלון קטן וחמוד.
בשתי הפעמים התגלתה נהרייה כעיר מאוד מסבירת פנים.
כמובן שחודש אוגוסט בעיר חוף בישראל אומר חום ולחות, אבל חוף הים קרוב מאוד למלון, והרחצה בים בהחלט שיפרה את הקושי של מזג האוויר. החופים של נהרייה שקטים מאוד, וכך יכלו ילדינו לשחות בים במשך שעות בלי לפחד מן הגלים.
חום ולחות אומרים שאני קם מוקדם בבוקר, וכאן לדעתי מגיע היתרון הגדול של נהרייה.
כיף מאוד לטייל בבוקר, ויש המון מה לאכול!
ביום חול אפשר לאכול כריכים ליד תחנת הרכבת כבר לפני חמש בבוקר, ואני חושב שזה להיט!
כמובן שיש עוד אופציות רבות לאכילה במהלך היום והלילה, אבל אשאיר קצת תגליות לקוראי הפעלתנים.
לדעתי גם הרחוב יפה במיוחד בשעת בוקר מוקדמת, שיפטו בעצמכם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אריאל (הורביץ) ואני

תמונה: צילום שלי מההופעה במצפה רביבים, קיץ 2022 אפתח בהתנצלות: אני לא באמת מכיר את אריאל הורוביץ, ואף פעם לא שוחחנו באופן אישי. מה שכן הייתי...