יום שישי, 30 ביוני 2023

תשומת לב מלאה - שיר פרדה מתפן

תשומת לב מלאה

תודה לגיא פורת על הרעיון, ובכלל על סדנת כתיבה נפלאה, ותודה לויסלבה שימבורסקה שכתבה את המקור.

אתמול התנהגתי כאזרח מספר אחת של היקום!

חייתי יממה שלמה במלואה - 

לוגם את רגעי הזהב כצדפות נאות.

מתפעם מול

עץ התאנה שבכניסה לבית הספר.


ראיתי את פגי התאנה מתחילים להתמלא, 

וחלקם כבר נדמו לי כבשלות להתפקע,

אדם אורה היום תאנה אחת 

בלבו,

ומחר תאנה אחרת,

וסופו,


סוף מעשהו במחשבה תחילה.

וכך לא עשיתי ביוםיום שימוש יומיומי

כל פרט מתנועע,

כל תאנה או פיטנגו הופיעו לפתע במלוא הדרם.


הייתי כמו חלון שקוף אטום

או 

(כאן יש לי דימוי על כניסה מוצלת לבית ספר בשעות הבוקר,

כאשר השומר הדרוזי מחייך אליך, ואתה מנסה לברך אותו בערבית הרצוצה שבפיך.)


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אריאל (הורביץ) ואני

תמונה: צילום שלי מההופעה במצפה רביבים, קיץ 2022 אפתח בהתנצלות: אני לא באמת מכיר את אריאל הורוביץ, ואף פעם לא שוחחנו באופן אישי. מה שכן הייתי...